fredag 28 maj 2010

Bananer

Tänk vilken tur att det blir gamla bananer ibland så att jag kan baka banankaka! Nu blir det ett experiment med solroskärnor i istället för hackad mandel.
Jag tycker att det är förskräckligt tjatigt att hacka mandel, det händer att jag tom. köper färdighackad!
I dag var det vårkonsert i gympasalen, det var hur trevligt som helst!
Våran "Rockstar" som vi har på friskis var med.
En liten buspojke som väl är alldeles för stor att sitta i knät fick sitta i mitt knä och det blev hur lugnt som helst! Han avslöjade att "Mamma mia" och "The lion sleep tonight" var hans två favoriter.

1 kommentar:

  1. Mmmm banankaka! Det är verkligen gott, jag kan gå och längta efter ett gäng bruna bananer, för att få en ursäkt att göra kaka. Konstigt, för att äta bruna bananer "råa" är bland det äckligaste som finns.

    SvaraRadera