måndag 17 maj 2010

Halmstad

I helgen har jag varit i min barndomsstad, det är alltid en viss känsla, även om det är mycket som inte är sig likt!
Jag tycker att jag ser en massa ansikten som jag känner igen och det är ju mycket möjligt att det är så.
Vi lyssnade på jättebra musik, The big bag of blues och ett band som heter Gumbo, tillsammans med min syster och svåger. Till slut kunde nästan ingen sitta still utan vi trängde ihop oss på det lilla, lilla dansgolvet. Det är total avkoppling för mig att lyssna på och uppleva bra musik!
Dagen innan var vi och köpte Sveriges godaste korv från lyckliga grisar i Asige och på en bra Second hand där vi fyndade.
Vi avslutade helgen med att hälsa på systerdottern och hennes man som flyttat till ett underbart radhus!
Allt var väldigt trevligt!

1 kommentar:

  1. Det var väldigt trevligt att ha er på besök:)
    Välkomna igen! kram jenny

    SvaraRadera