söndag 15 januari 2012

Alla barnen


Det är ju helt fantastiskt!
Först blev jag mormor, sedan farmor och nu bonusmormor!
Så roligt det blir när vi ska hälsa på både i Stockholm och Östersund och tänk när dom kommer hit, då är det ju bra att vi har resesäng m.m.
Förra veckan började med en jättebra studiedag, sedan gick veckan av bara farten och i fredags gjorde jag något som jag inte gjort på länge, jag var hos frissan och gjorde slingor.
Det blev bruna slingor och jag känner mig nöjd med resultatet för det ser naturligt ut. Ibland får man sätta lite färg på tillvaron!
Igår var vi på 2 sekond hand och fyndade, det blev fina muggar till jobbet, roliga leksaker och böcker till lillkillen, en urfin väst som säkert var 3 storlekar för liten, och två tröjor och en skjorta som hänger på tork. Dessutom blev det en väggklocka i trä till lusthuset.
Lusthuset är min viloplats, det är så avstressande att sätta sig där.
Jag har använt löpbandet många gånger och trivs med det, men när läste av kaloriförbrukningen efter en halvtimme så stod det 36, jag antar att det fattades en nolla........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar