fredag 19 februari 2010

På glid

I dag har jag provat mina nya skidor! Det var glid att tala om! Dom gamla var visst inte så bra, det upptäckte jag nu!
Emellanåt fungerade skidorna som vattenskidor. Det var nämligen så att snön tyngt ner isen så att den smälte.
Men maken lovar att det är ingen fara!
Jag är även på glid när det gäller drogintag. Jag använder salvia och dricker the av det.
Jag vill nämligen inte känna mig febrig om nätterna och få värmeslag längre.
Salvia innehåller thujo, det är ett narkotiskt preparat.
Men det är inte vattenlösligt och enligt säker källa krävs det alkohol och 200 grader för att det skall lösas upp.
Så jag fortsätter med salvia teet och sover gott om nätterna!

1 kommentar:

  1. inte konstigt att du sover gott om nätterna med knark i kroppen :)

    SvaraRadera