tisdag 16 februari 2010

Drömmar

I natt drömde jag att det var sommar och igår kväll köpte jag nya skidor!
Det finns ingen logik i drömmar, men jag är glad över att jag kommer ihåg det mesta som jag drömmer, det har gett mig många goa skratt och bearbetat många upplevelser!
En gammal dröm som jag minns är att min första svärmor och goaste vän satt och rensade lingon på apoteket där hon jobbade. Jag ser det framför mig när jag vill!
När jag var ca 12-13år ville jag ha ett par gröna byxor och en rostfärgad tröja, det fanns det inte utrymme för, men jag drömde i alla fall det, vaknade och drömde det en gång till!
Vi har alltid berättat om drömmar i min barndoms familj och jag tror att man tränar sig på att komma ihåg dem.
Mina egna barn kommer också ihåg många drömmar.

1 kommentar:

  1. Vad härligt att läsa om våren!Vi står samlade framför min dator just nu Lisa Jonas Sigge Och själv sitter jag.Har varit påloppis varannars? Kramar från oss alla.

    SvaraRadera