tisdag 2 februari 2010

Oj vad skriver man?


Jag började dagen med qigong, sedan blev det frukost, därefter bakning.
Så nu står det 2 bröd med surdeg och allt och jäser. Tvättmaskinen går, sängarna är bäddade, lite småjobb med familjeverkstan och jag ska träffa 2 barnvakter senare idag och visa dom lokalen.
Det blir lite matlagning, kycklingkorvgryta, jag brukar göra så att det räcker till 2 jobbedagar på förskolan också.
På fredagarna äter jag i bamba tillsammans med 6-åringarna.
Ungefär så här ser mina vardagar ut när jag har "ledig" dag.
Jag läser lite, går en stavrunda och tar kanske en liten tupplur.
Ikväll blir det ett corepass på friskis.
Ibland känns det bra ibland känns det långtråkigt, men tiden går fort i alla fall.
Jag längtar allt lite till våren och trädgården!

3 kommentarer: