söndag 13 november 2011

Fars dag



Fars dag ger mig anledning att ta en bit av prinsesstårtan som står i frysen.
Maken är på politiskt uppdrag och var inte intresserad av att fira sig när han kommer hem, så jag tar en bit i min ensamhet.
Min pappa tyckte bäst om Napoleonbakelser, men så hette han ju också Napoleon, men det var han inte alls glad över.......
Jag satt vid vårt nya köksfönster och fikade.
Vi har satt in 2 nya fönster i köket, förra året var det is på dom gamla. Det blev riktigt, riktigt fint!
För övrigt så känner jag mig piggare nu. Jag orkade tom putsa fonterna i lusthuset och det är 7 stycken med dörren! Men jag tog inte emellan det får bli till våren.
Hoppas att dottern och jag kan inreda där imorgon för nu väntar vi bara på att elen ska bli påkopplad den 22.e november!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar