söndag 6 juni 2010

Trädgården






Här kommer några bilder från trädgården och altanen. Det är hur vackert som helst nu och jättefint väder! Jag skippar tv:n nu på kvällarna.
Igår åt jag och en väninna middag ute på altanen, det var lax med pesto och parmesan, den rätten kan rekommenderas. På kvällen satt dottern och jag ute och åt frukt och bröd, det var inte dumt det heller.
Idag tvättar jag vintertäckena, jag tänkte torka dom ute nu när det är blåst och sol.
Muslin är klar och nu blir det städning på övervåningen.
Sedan ska jag sätta mig ute och läsa.

3 kommentarer:

  1. tack för igår, det var så mysigt!

    din son avslöjde för mig att han aldrig har tvättat ett täcke. Hur är han uppfostrad egentligen? :)

    SvaraRadera
  2. Verkar ha blivit jättefint, fastän alla bilder verkar inte ha fastnat. Ha d gött. Vi hörs. Kok
    Jerker

    SvaraRadera
  3. De fastnade visst. Det var bara här som det tog lite tid för dem att laddas ned här i Ösd. Kram! Jerker

    SvaraRadera