fredag 4 maj 2012

Vårblommor!
Trädgården prunkar av vårblommor och nu har det varit sommarväder flera dagar!
Idag är det kallare igen.
Det var ett tag sedan jag skrev och bloggsidan har nu plötsligt ändrat sig.
Sonen, lillbarnbarnet och svärdottern har varit på kärt besök. Han är så go och ler så gott så fort man tittar på honom!! Nu är han redan 4:a månader!
1:a maj höll maken tal och han klarade det utmärkt, jag är stolt över honom. Kryckorna har han lagt på hyllan nu och nu är det träning hos sjukgymnasten som återstår, det har varit och är en lång väg tillbaka.
För övrigt är det trädgårdsdags för det mesta. Kirskålen växer som om den hade betalt för det!
2 pallkragar har anlagts och väntar på sådd.
Allergisäsongen har börjat och det tröttar en hel del, men nu ska det ju bli regn snart så lugnar det ner sig.
Nu ska jag bege mig till bokcirkeln, det ska bli kul!



3 kommentarer:

  1. Kul att du skriver igen, har varit inne och tittat efter nya inlägg:) Hälsa Jerker att kämpa på, gött han blivit av med kryckorna. / Jenny

    SvaraRadera
  2. Trevligt att du kollar! Det har varit strul med överförningen av bilderna.

    SvaraRadera
  3. Det ska bli spännande att se trädgården när vi kommer ner nästa gång. Det var verkligen jättemysigt när vi var nere!

    Jag läser alltid din blogg men hinner inte alltid kommentera, så, blogga mera!

    Puss och kram

    SvaraRadera