lördag 31 december 2011

Nytt år


Ja så är det alltså nyårsafton igen! Men det känns ändå längesedan det var det sist.
Det viktigaste som hänt i år är de små barnen som kommit till familjerna. Lille Karl som är andra barnbarnet och lille Dennis som kommit till min systerdotter och hennes man. Nu väntar vi på att maken ska bli morfar och jag bonusmormor, pratade nyss med hans dotter och hon kniper så att det nya lilla livet ska komma först om 12 timmar eller senare.
Tänk att det kan kännas så bra att de små liven får extra mor och farföräldrar!
För övrigt så längtar jag så att det gör ont efter att få ha lille Karl i min famn!!
Vi får sprida ut besöken till Stockholm, jag hade inte kunnat åka dit med förkylning och dottern, Max och jag ska dit om en månad. Det hela är ju lite opraktiskt när vi inte kan bo hos dom för vi är ju allergiska mot pälsdjur. Så det får bli boende hos svägerskan som ju bor lite väl långt ifrån eller på vandrarhem.
Nu önskar jag oss all ett friskt lyckligt gott nytt år!!

2 kommentarer:

  1. Vi längtar efter er med! Tiden går fort så ni är snart här. Carl hälsar att han stavar sitt namn med C men att du som farmor självklart får stava hur du vill! Han tackar även för den fina overallen!

    puss och kram från familjen Söderström, Malm!

    SvaraRadera
  2. Då ska det bli med C!Underbart med fotobloggen, där kan jag njuta av bilderna!!
    puss och kram tillbaka!

    SvaraRadera