söndag 30 oktober 2011

Maken


Maken till make får man nog leta efter!
Vilket fint lusthus han har byggt!
Nu är det så gott som färdigt, bara listerna kvar och i veckan kan vi börja möblera, gissa om jag längtat efter det?!
Just nu håller han på med elkablarna så att elektrikern kan komma och slutinstallera.
Han (maken) hoppade över ett friskispass i kväll, men jag tror att det var bra för han är också fortfarande förkyld, men vi är verkligen på bättringsvägen nu. Skönt!
I dag har vi köpt stenar som ligger som en gång till lusthuset. Vi har även köpt en frostvarnare som ska slå på om det blir under tex 6 + grader. Det innebär att det går att vinterförvara blommor där, det var dotterns svärmor som vi fick detta fina tipps av igår!
Gissa om jag blev glad som nu får ställa blommor på dom fina fönsterbänkarna! Jag fick
finfina lyktor av mina arbetskamrater, det kommer att bli så mysigt med allt och ett bord och stolar har vi köpt på loppis.

1 kommentar:

  1. Grattis,grattis.Förstår precis hur det känns.Ja han är verkligenduktig

    SvaraRadera