onsdag 24 november 2010

Lucia


Det är så mysigt när det är dags för lusse-sånger på jobbet! Jag är ledig på luciadagen men ska dit ändå.
För övrigt så har jag börjat med nya homeopat droppar, ännu starkare den här gången!
Så nu ska banne mig mitt immun försvar bli starkt!
Så akta er nu, för nu blir jag immun mot det mesta!!
I dag hade jag utvecklingssamtal, det är alltid trevligt och givande att få en egen pratstund med sin chef! Hon är mycket duktig på att ge bekräftelse! Jag kom att tänka på att jag undrar om hon får det själv ibland?
Min nya kollega och jag ändrar och planerar på jobbet för jämnan. Det är roligt att vara med på resan i allt nyskapande!
Jag hade inte väntat mig att jag skulle få så mycket pedagogiskt nytänkande och utvecklande arbetssituation i min ålder!
Lite trött blir jag också, men det är det värt!

3 kommentarer:

  1. Det är så gött att du trivs så bra på jobbet!

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte att det är möjligt att ge dig annat än beröm, du är ju helt enkelt bäst!

    SvaraRadera