fredag 9 juli 2010

Magsjuka


Usch och tvi och blääää för magsjuka!
Jag jobbade i onsdags och började må illa på eftermiddagen när jag kommit hem.
Sedan var jag magsjuk i 24 timmar, det var vedervärdigt!
Först trodde jag att det var matförgiftning, men det var ingen annan som blev drabbad, jag tyckte att köttfärssåsen som köket serverade smakade konstigt.
Apotekets tabletter och vätskeersättning gör susen och det är UNDERBART att känna sig frisk igen!
Snart kommer bonusdottern och hennes man så nu blir det trevligheter i stället.
Och nu börjar semestern!!

4 kommentarer:

  1. Vad du är drabbad!Skönt att det gick över.Och grattis till semestern.Hoppas den blr jättebra och LÅNG.Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren, men vem är du som skriver den?

    SvaraRadera
  3. Stackars lilla syster,fy attan så kass du har varit. Men nu är bada plaska som du älskar . härligt med sem så njut. och som sagt här är dörren öppen puss och kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med "öppna dörrar".
    Vi badade igår, härligt! Hinner du med och bada?
    Äh, jag skriver ett mail istället till dig!

    SvaraRadera