måndag 5 juli 2010

Kiosklitteratur

Nora Roberts bok: "Flammande skyar" vill jag kalla typisk kiosklitteratur! Och det är skönt att läsa det emellanåt, speciellt som jag har läst 3 segisar på rad!
Jag har suttit ute och läst och slumrat till emellanåt, men nu mulnade det på, får se om det blir regn eller åska.
Jag ringde till mäklaren idag och sa att vi inte ville ha värdering av vårt hus.
Det är lika bra det så att man kan förlika sig med tanken att vi bor kvar här. Jag älskar vårt hus, tänk om det hade legat vid havet.............och havet var här!

1 kommentar:

  1. Hej käraste moster, inte visste jag att du hade en sån längtan till havet. Visst hade det varit en dröm att vakna till ett sådant scenario varje dag, tycker jag med. Våra drömmar är dock uppfyllda genom att vi har lyckan att äga hus själva, eller hur?
    På tal om böcker, har du någon riktigt bra att rekommendera? Har inte läst på evigheter, ovanligt för mig, men nu är jag riktigt sugen igen..
    Kram Jenny

    SvaraRadera