tisdag 2 mars 2010

Omgjord

Nu känner jag nästan inte igen mig själv!
Ögonbrynen är färgade och håret är mörkbrunt i botten och slingor ovanpå.
När jag kom till frissan var det en stackars tjej som fick panik. Hon ville bli blond, men hade nog inte fattat att det blev så stor skillnad. Så jag fick vänta i trekvart innan hon blev nöjd.
Men jag hade inte bråttom, jag började läsa Mikael Nyqvist bok, han verkar haft eländig barndom!
Nu kommer jag nog förstå mer av hans personlighet.
Förresten så köpte jag en liten plattång också, verkar käckt! Får väl se hur mycket den kommer till användning.

3 kommentarer:

  1. Oj, men du var ju nyfärgad redan innan? Ska bli kul att se!
    förresten, Mikael Nykvist hade ett väldigt bra sommar-program om sin barndom också, finns nog på sr.se !

    SvaraRadera
  2. Jag älskar min platttång , den har räddat min dag många gånger ...ler

    SvaraRadera
  3. Jag har en som jag aldrig använder, kanske borde testa om jag har tillräckligt långt hår för att kunna ha den nu?

    SvaraRadera