måndag 16 juni 2014

Sommar,sommar,sommar!

Nu är den definitivt här, sommaren! Vi har haft många sommardagar i år.
 Jag har dock inte kommit igång med att bada än.
Men det blir ju bara varmare i vattnet så det gör ju inget!
Det är många roligheter på gång.
Träff med jobbarkompisar, kalas,samt 130 års kalas för mig och storasyster, Kråkis besök, barnbarnbesök och i september blir det Karpathos 2 veckor.
Maken pensionerar sig och det behöver han för han har haft väl mycket på g.
Nu blir det lagom på g för sysslolös blir  han inte!
Själv hoppas jag på mer att bita i höst. Jag behöver mer kunder till min firma.
Det blir i alla fall en föreläsnings serie och föräldrautbildning.

2 kommentarer:

  1. Nu får vi snart börja bada! Och på lördag börjar sommarpratarna, typiskt somrigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det får bli en tur i Långvattnet snart!

      Radera