onsdag 9 april 2014

Vår i luften

Längesedan jag var här! Ute i naturen har det hänt mycket sen sist! I går kväll när jag var på bio med en vän så såg vi en helt utslagen hängbjörk! Och i trädgården blommar narcisser, pärlhyacinter, gullvivor, backsippor, scilla m.m. Det är nästan för grant!
Bion vi såg hette optimisterna.Den handlade om ett gäng norska kvinnor som spelade volleyboll.
Dom var mellan 66 och 98 år gamla. Dom hade en fantastisk gemenskap och dom mötte ett lag i Sollentuna som hette krutgubbarna. Det var verkligen en feelgood film med många skratt och mycket värme!
På jobbet är det segt. Jag ringer många samtal, är ute och representerar mig, annons i lokaltidningen, facebooksida m.m.
Nu har jag börjat ta kontakt med kooperativen och i morgon ska jag dit och lämna infoblad.
Efter påsk ska jag ha föräldrafika ihop med en kvinna som har ett föräldra barn café här i Mölndal,
Då får vi hoppas på bra reklam!
Men jag har fått en annan livskvalité nu med harmoni och mindre allergi och infektioner.
Det är värt mycket!



3 kommentarer:

  1. Åh, den filmen verkar så bra!

    SvaraRadera
  2. Hej moster, så skönt att hälsan blivit bättre, det är guld värt. Det andra tar sig säkert med tiden. Åh vad jag saknar dig, längesen nu. Hoppas vi ses snart. kram jenny

    SvaraRadera
  3. Ja det hoppas jag med! Kram

    SvaraRadera