onsdag 10 april 2013

Snart

Snart, i morgon kanske, så kommer vårvärmen! Det ska bli så himla härligt för vi har ju fortfarande 10 minus på nätterna!
Jag måste nog köpa några penséer i alla fall och sätta på trappan och det ska bli riktigt roligt att städa lusthuset och putsa fönsterna där! Hoppas maken tycker det också, för jag känner mig ganska svag efter en ilsken akut urinvägs infektion som anföll mig i måndags kväll.
Jag har varit hemma 2 dagar och sovit tungt och drömt konstiga drömmar.Det brukar jag göra när jag är sjuk.Jag håller också på och läser "Boken om Pi", det är nog den mest annorlunda bok jag läst någonsin!
jag kan varmt rekommendera den.


På bilderna är det lime trädet och pelargoner som blommar i lusthuset.

3 kommentarer:

  1. Krya på dig moster! Jaa, vad vi längtar efter våren nu, gick precis med Malte utmed Nissan, kallt! Idag är jag hemma med Dennis som är lite halvsjuk, vi lerar och ritar. Jag har läst boken om Pi, den är speciell, ville se filmen när den gick på bio men blev aldrig, får väl hyra den på dvd sen. Ha det fint! kram kram jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja speciell är det rätta ordet! Jag undrar hur man kan göra en bok om den!Jag har avslutat antibiotika kuren idag, är fortfarande jättetrött men mycket bättre! Vabbdagar kan man se som bonus tid eller hur?! Kram!

      Radera
  2. Vi får väl ta ett tag med fönstrena då. Behöver även sätta dit fönsterhakar så vi kan ha fler fönster öppna....
    /Jerker

    SvaraRadera