onsdag 21 november 2012

Stor

Vad ska jag göra när jag blir stor?!
6 år kvar tills pensionen, man kan ju inte sadla om precis!
Visserligen har jag ett arbete som jag trivs ganska bra med, men det innebär för många infektioner och denna hösten har det ju varit extremt mycket.
Dessutom är det sällan eller aldrig någon kontinuitet i personalgruppen och det kommer troligtvis att innebära nya förändringar snart igen.
Så vad ska jag bli?!
Jag hade mer än gärna arbetet mer med föräldrautbildningen, men det saknas anslag och satsats alldeles för dåligt på det.
Vi får väl se.........

2 kommentarer:

  1. Jag vet ju inte heller, du får följa med till min coach.

    SvaraRadera
  2. Hej, vad kul att du skriver igen, har saknat att läsa vad du gör och vad som händer i ditt liv. Ja, yrkesval, blir man någonsin klok på det..börjar också fundera vad jag ska göra framöver.. trist med alla infektioner du haft, hoppas dem är över nu. kram kram jenny

    SvaraRadera