tisdag 25 september 2012

Karphatos

Det var precis lika underbart att komma tillbaka dit, om inte ännu bättre!
Förkylningen flög sin kos, för att komma tillbaka när vi kom hem.
Nu fryser jag som en liten hund, jag funderar på att gå och hämta ved för att göra en brasa!
Flygningarna som smärtat så i mina öron klarar jag numera med nässpray från Kanarieöarna, det är helt underbart!
För att återgå till semestern så har vi kopplat av som aldrig förr, vi lämnade inte ön överhuvudtaget.
Vi sov tills vi vaknade, åt långfrukost på balkongen och spelade Alfapet.
Jag lyckades bara klå maken en gång, men det var när vi körde dom strängare reglerna!
Sedan smorde vi in oss med solkräm och gick till en av stränderna där vi badade och simmade och njöt!!!!!!
Framåt sen eftermiddagen satt vi på balkongen och tittade på solnedgången för att sedan släntra ner till favorit restaurangen och äta god mat.









Detta kallar jag semester!

2 kommentarer:

  1. Men så mysigt! Vad kul att det var så lyckat. Vi hoppas på att åka med i framtiden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag att ni ska, men barnen får bli större först. Det finns ju tex ingen läkarstation där....

      Radera